Často kladené otázky a informácie

Tu nájdete odpovede na niektoré z najčastejších otázok týkajúcich sa poistenia, ako aj produktov a služieb MetLife.

Poistné hlásenie a zmluva

Môžete nás kontaktovať telefonicky na tel. č. +421 2 5936 3111, prostredníctvom zákazníckej zóny ako registrovaný klient,(registrácia cez https://www.mojmetlife.sk/zz/registracia), kde nájdete informácie o svojej poistnej zmluve, alebo e-mailom na metlife@metlife.sk.

Kontaktovať nás môžete v pracovných dňoch v čase od 08.00 hod. do 16.30 hod.

O zmenu adresy je možné požiadať aj prostredníctvom zákazníckej zóny (ako registrovaný klient vyplnením tlačiva), prípadne telefonicky (hovory sú zaznamenávané). O zmenu adresy môže požiadať iba poistník.  Žiadosť zaslanú e-mailom žiaľ nie je možné akceptovať.

Poistnú udalosť je možné nahlásiť online prostredníctvom tejto stránky.

Žiadosť o poistné plnenie zaslanú e-mailom žiaľ nie je možné akceptovať.

Žiadosť zaslanú e-mailom žiaľ nie je možné akceptovať. 

Pri výplate finančných prostriedkov nad 5 000 € na účet v banke, je potrebné zaslať poštou žiadosť s overeným podpisom (na matrike, u notára).

Pri výplate do 500 € vyplatíme finančné prostriedky na bankový účet uvedený v žiadosti poistníka o zrušenie poistnej zmluvy.

Pri výplate od 500 € do 5 000 € vyplatíme finančné prostriedky na účet uvedený v žiadosti poistníka v prípade, keď je majiteľom účtu poistník a obnovovacie platby boli uhrádzané z tohto účtu.

Pokiaľ tieto podmienky nie sú splnené, finančné prostriedky vyplatíme poštou na adresu.

Pri rušení investičného životného poistenia odporúčame kontaktovať svojho finančného agenta, prípadne kontaktné centrum poisťovne a preveriť si výšku vyplácanej sumy a výšku prípadných odkupných poplatkov.

Žiadosť zaslanú e-mailom z osobnej e-mailovej adresy nie je možné akceptovať. Žiadosť o zmenu v poistnej zmluve je možné zaslať aj prostredníctvom zákazníckej zóny ako registrovaný klient (okrem žiadostí, pri ktorých sa vyžaduje overený podpis – zmena poistníka, zmena oprávnenej osoby).

Odpovede na najčastejšie otázky súvisiace s poistným krytím v súvislosti s vírusom COVID-19 nájdete tu.

Potrebujete sa spojiť s našou zákazníckou podporou? Zavolajte nám.

+421 2 5936 3111